Haha

Ooops.. lite dåligt uppdatera? men men bättre sent än aldrig :)
JA har fått min dagliga motion nu iaf ^^ Gick från ICA o bergsviken till pappa idag :) kanske inte jätte långt men men jag hittade iaf xD

Ja jag blir så grymt less på allttjafs i våran klass! varför kan vi inte bara samsas? sen är jag less på att typ alltid få stå upp för de nertystade eller naturligt tysta!!!! Helt sjukt. Känns som att de man säger går in genom ena örat och ut genom andra. Sen då jag berättar det så missförstår de mig och ska börja diskutera men verkar ändå som att de fattade lite av vad jag sa ^^

YEEY nu är det helg!!!! Hoppas jag inte blir smittad av mammas magsjuka O.o


<iframe title="YouTube video player" type="text/html" width="480" height="390" src="http://www.youtube.com/embed/AH_hmvzVDQk" frameborder="0" allowFullScreen></iframe>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0