resultat i Boden

Ja i torsdags var jag alltså i Boden och tävlade i ett inspträngt shettis löp. Hade inga stora förhoppningar innan heller då jag hade 140m tillägg. Om man känner hästen ordentligt så kanske det är lätt som en plätt men har inte kört Sue på två år!

Ja vi kom i väg på andra försöket fast typ alla var över startlinjen. Tappade checken någonstans mellan start för mig och 1140. men kom ändå in på en godkänd tid för mig då vi var precis under 3min XD
sen stanna där till allt slutade för åkte ju som sagt både upp och ner med Lasse.
Han tävlade Ängsjahna i lopp3 och kom 5:A sen seven i lopp 7 där han kom sist, sen Tävlade Roger kronan som kom på en heltklart uppskattad 3.e plats ^^. Hon har haft lite problem med att bli diskad så om hon hade blivit diskad då hade dom fått kvala om henne :\ Men hon klarade sig ju kanon bra :) Dom testade för första ggn att ha Pullnät på banan i Löp. Lasse har kört henne med det i skogen och hemma på rakbanan.

Ska försöka ta mig till Vitsand någon dag för ett snabbjobb innan kvalet  den 8:e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0