Kval p lördag

Jag vet inte riktigt varför jag forsätter att skriva , för det känns som att ingen läser den...  men jaja

I dag hade vi kör precis över elevens val :\ jaja fick sjunga ändå. Men sen har jag jagat runt efter en transport för att ta mig till vitsandstravet för ett snabb jobb.
Sara kunde inte komma men for ändå. Lånade transport av Karin ( tack tack)^^
Hade först lite problem med att få fast den men vi lyckades till slut med lite assistans av Madde och hennes kille.
sen lasta in vagnen och ponnyn och far i väg. Kom fram och gjorde snabbt i ordning henne och sen ut på banan. Hon förändrades helt då hon kom dit. Hon bockade till och med! det har hon aldrig gjort med mig förut.  Sen ut och köra några bakvarv. Blev varvad av ett kallblod och hon svarade upp jätte bra ^^ <3
Sen körde jag ett rätvarv.sen hem och försöka få av vagnen. Efter mycket slitande fick madde lös den ^^

I morron har vi Jogging på idrotten :( INTE KUL!!!!!

Laddar mp3 in för i morron. men ska gå och duscha nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0