opss!!

Ja lite uppdatering från maj här ... Vi klarade tyvärr inte kvalet :( var lite drygt 14sek ifrån. sara och mimmi klarade inte hleere kvalet =(  Har tävlat Sue två gånger till och sist igen och sedan diskad =( sånt händer..

Varit på V75 i boden oxå ^^ Jag hade bestämt mig för att jag SKULLE dit! men då min skjuts inte for så fick jag slänga mig på bussen upp. Som tur var så kunde jag Åka med Lasse ner igen ^^,

Fått en förklaring till vrf Lampan inte presterade så bra på kvalet också. Hon hade kraftig inflamation i åda fram knäna :O inte kul!! så nu har hon vilat i drygt en månad. men nu är vi ute och tränar igen :)

Sen har Ju Veronica B's häst Tyra fått föl förra veckan tror jag bestämt att det var =)=) jätte söt liten prick. Nästa Elitloppsvinnare!!! Med dom benen så måste det ju bli en himmla bra travhäst med mycket motor!

Var och badade med L'amour i dag också =) 
ska försöka lägga upp lite bilder snart.

"Don't bother just to be better than your contemporaries or predecessors. Try to be better than yourself."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0