kanelbullar är MUMS!

Halloj ^^ Sitter här nu och "skräpar" ^^, Lyssnar på lte musik o sånt, ser ascberg från i går då Foki (www.fokis.se) var med. Håller verkligen med dom om det här att nät mobbing är precis lika sjukt som att stå face to face! Bakom en skärm kan man låtsas vara vem som helst.

Jaja slut på sånt nu nu ska vi tänka POSSITIVT!

Hade matte som första lektion och fick nästan damp på min ena lösögonfrans xD den villeinte som jag ville....
Sen tyska där vi hade en vikarie. Fick sluta fem minuter tidigare det uppskattas alltid ^^
Sen lång lunch, efter att vi ätit gick vi över till Ida och jag spelade Harry Potter och den flamande bägaren, på PspXD Ägde allt och alla!
Sen So där vi gick igenom provet från innan lovet och jag är inte helt nöjd.... Var 2.5poäng i från MVG!!!!!!
Irriterande som bara den!
Sen Hk där vi bakade bullar , MUMS!!! Sen No där vi idag faktiskt började med Sex oh samlevnad xD jätte kul inte. Ser en film. Sen ussen hem och vara lite övertrött som vanligt^^

Nu sitter jag här och hoppas att det inte häder något mer så jag inte kan kvala på lördag.

"Birds sing after a storm; why shouldn't people feel as free to delight in whatever sunlight remains to them."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0