Skola idag :(

I dag var det back to school :( inte kulk då man vant sig att kunna vara i stallet klockan 10-11...
Jaja had iaf matte först och det gick väl bra, sedan Svenska där vi hade vikarie för vikarien xD Hann inte få någon dator så jag kunde inte jobba med det jag tänkt och får ännu en fördröjning. Skrev n filmrecension ist.
Sedan so där vi såg uppdrag granskning, och sen lunh där jag ringde till Kicko för att hon mailat att jag skulle göra det då jag hade anmält lampan men hon svarad inte men sen ringde hon upp. Det visade sig att vaccinations papprena inte var inskickade och min licen var inte "betald". Det visade sig sedan att mamma skickat pengarna men inte skrivit namn xD SKILLS!

Sen hade jag Tyska där vi såg en jätte bra film, gick ut under den en snabbis för att prata med a-k om vac. papprena. Sen idrott där vi hade dans. Sen hade vi engelska :) kul kul. Började med en ny berättelse ,fast datorn var så seg att jag knapppt hann hälften av vad jag skulle he gjort om jag hade en snabbare dator. Sen hem och nu sitter jag här och tänkte göra lite på engelska berättelsen men datorn vill inte som jag vill så......


HOPPAS ALLT HINNER IN SÅ ATT JAG KAN KVALA PÅ LÖRDAG!!!!!1

"The farther backward you can look, the farther forward you will see."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0