Boden i Morron :)

Hej hej, ja nu sitter jag här i en spya luktande lägenhet :S Isaac spydde just igen. Har varit fri i två dagar så kom det tillbaka då jag och mamma var och lämnade nå godis som sara ska sälja. Mysigt värre xD

Jaja vem bryr sig så länge jag inte blir smittad! Ska då till Boden i Morron och tävla med Jikas Sue Fia:)
Ska ta ledigt från Engelskan för att kanske hinna in till kusinen som fyller fyra innan det bär i väg mot höglandsnäs där jag ska plocka ihop resten av sakerna jag ska ha med mig i morron. Sen över E4:an för att kanske hjälpa Lasse Lasta Kronan och Seven. Dom ska oxå till Boden så det passar ju perfekt! Ska då åka både upp och ner med dom ^^,

Blev klar med reserv dressen i dag som jag ska ha i morron oxå :) Inte den snyggaste men den duger.

Kanske inte det bästa ut gångsläget med 140m tillägg xD

Ja ja nu ska jag gå och göra något annat och förhoppnings vis inte bli smittad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0